Tuesday, November 10, 2009

Tolong Click Ads Aku

Weh korang, tolong la click ads Nuffnang aku nih... sikit lagi nak RM50.. (ye baru nak RM50 zzzz....)

Tau tak budak-budak lain semua ada komuniti klik mengklik sesama sendiri? Bulan-bulan beratus dorang dapat.. Aku ni? Setahun baru RM50.. ces... hampeh...

Anyway, thank you. I will click yours too!

5 comments:

biqque said...

dah!

click mine plak. haihhhh tu la nyer, patutnyer kita click je ari2, kawan sama kawan kan? let's do it from today!

kira said...

apa daa...baru nak buat ke.everyday laa everday

MR. PET X-TIKL9495 said...

Hah? Kena kelip-kelip ku sangka api ke? Ye leeee... nanti kalo teringat aku klik.

Deeb, ko plak, jangan lupa klik ke Ruangan Forum MiMCO. Ko musti blurr, benda apa aku merepek nih.

Tengok sini - http://www.mimco.net.tc

dibitz said...

biq: mana ad hang? tak nampak pun..
mr pet:hahahaha awal2 tu mmg blur... tengkius.

Ely Hasrul said...

ha aku lagik la xtau cmne nk letak kat blog kahkahkahkahkahkahakhakha.. patu aku pong dh lupe sume password mmg sekian wassalam.. ha meh sini aku klik