Thursday, December 14, 2006

meluat

i tgh bengang dgn sorang mamat ni, who turns out to be one of my clients. ok, sorry to offend any of you government servants out there, but i'm pointing out these few government servants who have 'titles', you know, ketua jab, timbalan pengarah, blablabla... urgh... i jijik ngan korang yg gatal2 ni tauuu.....

apa ko ingat aku ada bisnes ngan tempat ko, ko ada hak nak mempergunakan aku habis2? hey, although i do sales, that doesn't mean i have to entertain u 24/7. itu zaman lapok punya bisnes!! i sell quality products and i don't have to entertain u for the sake of getting ur order! eeeeeeee meluat! kalau ko ada hak nak reject barang aku pun takpe, reject la... nanti tempat ko sorang je takde product aku, which will make ur place look so lame using china brand products yg tak kualiti. pegidah. aku buat bisnes cara halal. no rasuah. no unnecessary entertainment. no nothing!

kalau ko nak tepon aku tgh2 mlm sbb nak borak bodoh, nak ajak aku pi minum sbb nak borak bodoh, takyah. aku takde masa. plus it won't do me any good. i tau setengah orang akan ckp "alaa... entertain government mmg camtu"... aaaa sori ek. aku ada cara lain nak entertain. aku bleh bagi ko present2 mahal, holiday package, hamper, duit pun aku bleh bagi kalau ko nak (rasuah la ni, although takat ni aku tak pernah bagi), tapi kalau nak borak2 bodoh ngan aku SORRY!!! mcm takleh borak masa aku buat casual visit ngan korang. ingat ko bleh call aku mlm2 semata2 nak borak? korang punya clock dah rosak ke apa? aku pun ada personal time ok????

korang ingat korang punya story spt "saya diberi tanggungjawab besar", "boss saya percayakan saya", "saya yg control semua kat sini", "saya belajar oversea", "saya busy man", etc akan buat aku lebih menjaga hati korang? boleh blah la... aku byk lagi client yg ikhlas buat bisnes ngan aku. i've learned how to smell skunks like you guys. and all of you make me sick to the max i feel like puking right at your crotch!!

ok ok.. sure korang ingat aku ni perasan la kan..? yes, aku perasan! aku perasan korang nak take advantage of me, tackle me, fool me, use me, etc. so what? ni badan aku la, aku ada hak nak jaga peribadi aku. and it's because i've gone through these types of morons that i've learned how to smell you stinking animals. first you'll call sampai aku surrender and pegi lunch/dinner, then borak2 bodoh amik masa berjam2 without talking about work, then start la nak menggatal ajak pegi tempat2 tak senonoh, tangan start nak meraba2... ko ingat aku desperate sgt sampai sanggup buat camtu? i'm not desperate for your orders, so you can fuck off!! skrip korang pakai sumer sama la... mana korang belajar arr?? ada buku panduan ek? basi ok...

korang ni tak malu ke? call aku berkali2 satu hari. bleh tak mamat ni call aku semata2 nak tanya jalan??? aku ingatkan ko berpangkat BESAR, ramai kawan, tanya la kawan2 ko yg lebih berPENGETAHUAN TINGGI!! and then on the next day ajak pi lunch the very last minute. oh.. and the day before msg me just to tell me dia ada bz schedule for that day and the next day, and blablabla.... I DONT GIVE A FUCK ABOUT YOUR LIFE LA! AND I DIDNT ASK PUNNNN!!!

ok... msg la aku lagi ajak lunch... aku bawak boss aku skalik. padan muka ko!!

why dont you let ME do the chasing? haa.. time aku kejar order siap la kooo.... aku msg ko tiap jam! baru ko tau betapa rimasnye dpt msg yg merimaskan nih!

apsal korang confident sgt aku nak layan korang ar? sbb korang ada kuasa bagi PO? aku tak gentar sikit pun la. ke korang ingat korang hensem sgt? gaji besar sgt? pangkat tinggi sgt? dpt tido hotel best2 and travel sana sini tanpa bayar se-sen? aku tak heran laaaaaaaaa......... let me tell you... first of all nobody can top my bF so aku tak heran pandang laki lain dah, gaji ko aku rasa lagi rendah dari aku, pangkat ko setakat kuli berkereta besar aku pun tak heran, hotel? travel? i can afford without claiming ok???

yes aku berlagak kat sini. aku berlagak ngan korang sumer. i believe in my actions because my dad tak pernah ajar aku nak melayan orang2 yg hina mcm korang. if i dont make it as a sales manager because of this, then this job is not for me, and i dont care because rezeki can be found anywhere. aku jual air soya pun boleh sara family aku, insyaallah.

you make me sick...

sekian saja luahan hatiku. kepada client2 aku yg lain yg mulia2 tu aku respect kat korang sbb hati ikhlas nak berbisnes dgn cara halal dan betul... may Allah expand your wealth and health.

and to you stinking assholes, go home and fuck your wives, you itchy dicks! eeeeeeee............. nak pegi muntah skg gak. BYE!

No comments: