Monday, January 8, 2007

Another Birthday...

Malas nak proper2 blogging this time. Coz I'm at my office and I'm sick with everything here. Today bangun siap pikir nak EL jek... tapi... tanak la... mampos pi la. I nak face my problems here. If I have to, I nak maki boss I... dah siap script nih... kihkihkih...

This year, actually I totally forgot about my birthday. On Friday 5th Jan, the whole bunch of us pegi main badminton la. Aku yg tak suka main badminton tetiba dah gian plak... ye la.. dah pandai smash... Tapi still takleh kalahkan Apek and ET... cis... takpeee....

After the game, kitorang pi lepak kat tempat lepak bese kita tu... tah apsal kita selalu pi sana..servis dah la kelamkabut, dah naik harga lak tu!! maybe pasal sisha and tak bising kot... whatever la. I tak ingat langsung pasal bday sampai laaaa alarm hp Fyzal I tu bunyi.. oops kantoi dia.. kehkehkeh.. baru la i cam terpikir "eh bday aku sial! patut la biq pun nak join..." hahahahaha... I guess I forgot about it becoz I told them I tanak celebrate apa2 this year... so jangan la nak saplais2 ek.. tapi knowing my lovely sistas... diorang datanggg jugak jauh2... skin tak main badminton pun buat2 la minat dtg tgk badminton... kahkahkahkahhh.... ingatkan dia bosan dok umah. lenkali jom la mein skalik ekk... muahmuah! yang biq plak bleh salah timing... dtg lambat.. hehehhe... marah dia tak dpt main badminton, lagi2 ami tu...

Maybe I forgot about my bday coz I dah celebrate awal2 ngan my darling Fyzal. Dia ckp dia tak sabar nak celebrate bday ngan I, sbb tak sabar nak sama umur. Ye la, kita pun beza 33 hari jek... cis suka dia yer, sama umur...
He bought me an expensive white-gold necklace with a heart-shaped diamond pendant... i think this is the most expensive gift I've ever received, not that I'm comparing... You spoil me la, bee.... Tapi I suka... hihihihiii.... My bF nih kalau buat apa2 utk I mmg sungguh2 aje... tak pernah kurang, seriously... I rasa kalau ada lautan api pun sanggup dia renangi (amboi, perasannyer aku!) But that's how he makes me feel la... I love him soooo much!

Anyway, my bday wishes this year byk gak... thank you so much guys for the wishessss... ye ye... I dah tua...... . . .. .. . korang pun dah tua gak... hehe..

Patu bday present, bleh plak telepati Biq and Skin tu, beli t-shirt sleeveless... pakat nihhh.... dua2 beli ala2 rock gitu. ye la, skg kan kena berimejkan rocker chic. Dua2 cantik!! Suka sgt!! Patu pandai plak tu pilih kaler feberet aku, hitam and navy green... Predictable sgt aku nih... huhuhu... Elly darling belikan I tiramisu from alexis... sedap nak mampossss!!! Tak pernah rasa tiramisu sesedap tu, ada kacang caramel kat atas and chocolate flakes kat tgh2... slurp......

Cam bese family dinner sama2, since my sis and my dad bday dekat2..6,7,8 january.. And cam bese, kalau dah dinner sama2 tu mcm2 la kan... sbb family I nih mmg born to laugh kot... hahahaha... My dad buat lawak, Aisha ngan Ashraf jgn ckp laa, takleh jumpa... mmg satu gabungan hebat nak buat standup comedy tu...
Patu kitorang dua sibuk tukar2 hadiah, mcm christmas la plak, I bagi you, you bagi I...hehe.. Aisha kalu bagi present kat aku mmg best2 aje. She bought me a swatch! Pandai dia pilih kaler and pattern... Now i dont have to wear the same old executive formal watch everywhere i go... Thank you Shaaaa.... i love it so much!

Itu saja yg berlaku di harijadiku... eh pelancaran tahun melawat mesia was on my bday... wah... grand nyer... tengkiu mesia... oh... lupa nak mention, Arab and I share the same birthdate, but different year la.. he's exactly one year older than me... kira celebrate aritu sama2 la...

Thank you all for remembering the day I was born...
Thank you those who messaged and call me to wish me, ramai sgt, sampai dah tak kenal sape call dah... esoknye baru tau sape call... aiseh...
Thank you for spending some of your dough to buy me presents...

And thank you bee, sampai esoknye pun tak habih2 wish happy birthday... hihihhiii... comel sgt! I love you, darling...

No comments: